План заходів
Додаток
до наказу №19
від 19.02.2024 року
План заходів
КЗ «Новонадеждинський ліцей» на 2024 рік з реалізації Національної стратегії
зі створення безбар’єрного простору
№ з/п |
Найменування завдання |
Найменування заходу |
Індикатор виконання |
Строки виконання |
Джерела фінансування |
Відповідальні виконавці |
1. Суспільна та громадянська безбар’єрність |
||||||
1.1 |
Надання ресурсів і підтримки для здобувачів освіти з обмеженими можливостями, щоб отримати доступ до освіти та досягти успіху в ній. |
спеціальні вчителі, індивідуальні плани навчання та допоміжні технології |
Розроблення планів навчання, планування підвищення кваліфікації вчителів, освоєння допоміжних технологій |
Протягом року |
Педагогічний колектив |
|
1.2 |
Навчання з питань боротьби з дискримінацією |
Семінар «Про права людей з обмеженими можливостями та про те, як запобігати дискримінації та боротися з нею.» Виховні години, дискусії, вікторини |
Розроблення сценарію та підбір матеріалів |
Протягом року |
Не потребує |
Педагог – організатор, класні керівники |
2. ФІЗИЧНА БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ |
||||||
2.1 |
Забезпечення захисту у надзвичайних ситуаціях |
Налагодити доступ особам з інвалідністю та іншим мало мобільним групам населення до захисних споруд |
Наявність пандусів, відповідна висота перил |
Протягом року |
Місцевий бюджет |
засновник |
3. ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ |
||||||
3.1 |
Забезпечення здобувачам освіти рівний доступ до інформації та знань, сприяючи незалежності та участі в суспільстві. |
Підвищувати обізнаність через соціальні мережі. Організація семінарів або презентацій |
Поділитися своїми знаннями та досвідом; інформацією, історіями та ресурсами, пов’язаними з доступністю інформації в Інтернеті |
Протягом року |
Не потребує |
Учасники освітнього процесу |
4. ОСВІТНЯ БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ |
||||||
4.1 |
Забезпечення використання методів навчання, які є інклюзивними та адаптованими, щоб задовольнити різноманітних учнів, у тому числі тих, хто має проблеми з навчанням, різне культурне походження та різний рівень володіння мовою. |
Тренінги для вчителів, консультації щодо створення інклюзивного середовища та надання допоміжних технологій; онлайн-курси з веб-доступності; освітні ресурси, для учнів з різними потребами |
Вчитися і навчати |
Протягом року |
Не потребує |
Учасники освітнього процесу |
5. ЦИФРОВА БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ |
||||||
5.1 |
Забезпечити використання технології і інтернет для збільшення своєї продуктивності, розвитку своїх навичок та підвищення якості життя. |
Вивчення та адаптація успішних стратегій з інших країн щодо створення більш інклюзивного цифрового світу. Проведення семінарів або навчальних програм , щоб надати людям навички, необхідні для ефективного орієнтування в цифровому світі, незалежно від рівня їхніх здібностей |
Підбір матеріалів, розроблення планів занять. |
Протягом року |
Не потребує |
Учасники освітнього поцесу |
6. Економічна безбар’єрність |
||||||
6.1 |
Забезпечення умов та можливостей для працевлаштування та безперешкодного ведення підприємницької діяльності для абсолютно всіх суспільних груп. |
Вести просвітницьку діяльність: Проєкт "єРобота"; Закон "Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення рівних можливостей жінок і чоловіків у сфері праці"; Соціальне підприємництво.
|
Семінари, бесіди, години спілкування, презентації. |
Протягом року |
Не потребує |
Учасники освітнього процесу |