Керівники закладів освіти
Побудова психологічно безпечного освітнього середовища передбачає обов'язковий супровід керівника закладу освіти як лідера колективу, особливо в умовах надзвичайних ситуацій. Визначення зрозумілого порядку дій у разі настання надзвичайної ситуації, готовність педагогічних працівників реагувати відповідно до цього порядку, а також підтримка керівника закладу освіти під час повернення до звичного життя після завершення надзвичайної ситуації, є важливим фактором психологічної безпеки та комфорту педагогічних працівників та здобувачів освіти. Тож адміністративна функція полягає не лише в організації безпечного освітнього середовища для реагування на виклики які утворюються відповідно до ситуації, а й в підтримці щоденної готовності до реагування (тренування та відпрацювання дій) та підтримці психологічно здорової атмосфери.