Діти з труднощами в навчанні
Дітям з труднощами в навчанні додаткова допомога може знадобитися залежно від рівня їхньої емоційної зрілості та здатності розуміти поняття, особливо коли основна складність полягає в обробці інформації та тлумаченні слів, які дитина чує та говорить. Тобто інформація для дитини означає саме те, що вона чує в слові, а не те, що вкладено в поняття. Відповідно, слова треба обирати ретельно, щоб не допустити неправильного розуміння сказаного. Наприклад, «Вийди з кімнати» - може означати в такому розумінні і йди на подвір’я, і йди до лісу і все що завгодно, залежно від контексту.
Труднощі в обробці інформації та складнощі в її диференціації, вимагають від дорослого повторення сказаного, можливо і супроводу візуальними підказками. Важливо використовувати конкретні слова та (■ перевіряти чи зрозуміла їх суть та значення для дитини. Деякі діти відчувають певні складнощі з уявленнями про час та простір, тож новини по телебаченню чи в інтернеті можуть їх заплутати - їм важко зрозуміти що те, про що говорять в новинах, відбувається не в реальному часі, а вже є звершеним фактом. Також, важливим фактором є те, що ці діти можуть відчувати труднощі в користуванні вже набутими соціальними навичками та контролювати себе, тож їм може знадобитися підтримка та керування від дорослого в контролі гніву, терпимості до інших та себе, самоконтролі.