A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Новонадеждинський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області"

Індивідуальний навчальний план й Індивідуальна навчальна програма

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН й ІНДИВІДУАЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА є частинами Індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, що розробляються командою психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН визначає перелік навчальних предметів, послідовність їх вивчення, кількість годин, що відводяться на вивчення кожного предмета, і тижневу кількість годин.

✅ Інклюзивне навчання учнів, у тому числі згідно з індивідуальним навчальним планом, здійснюється відповідно до освітньої програми закладу освіти з урахуванням їх особливих освітніх потреб та особистісно орієнтованого спрямування освітнього процесу, адаптації та/або модифікації окремих навчальних предметів (інтегрованих курсів).

Що включає?

✅ перелік навчальних предметів, послідовність їх вивчення;

✅ кількість годин, що відводять на вивчення кожного предмета за роками навчання;

✅ тижневу кількість годин;

✅ додаткові години на індивідуальні та групові заняття, курси за вибором, факультативи тощо;

✅ від 3 до 8 годин на тиждень для проведення корекційно-розвиткових  занять. 

План затверджує керівник  закладу освіти.

ІНДИВІДУАЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА – це документ, що визначає зміст навчання (компетенції, знання, навички та вміння, яких повинен набути учень в навчальному процесі), а також навчальні досягнення учнів, педагогічні технології навчання та, в разі потреби, передбачає адаптацію або модифікацію змісту навчального предмета.

✅Індивідуальна навчальна програма розробляється для учнів з особливими освітніми потребами, які мають труднощі у сприйманні інформації чи засвоєнні навчального матеріалу.

🔵Адаптація змісту навчального предмета (інтегрованого курсу) – зміна методів і способів навчання, рівня складності завдань з урахуванням індивідуальних потреб учнів з особливими освітніми потребами без зміни загального обсягу навчального навантаження та очікуваних результатів навчання;

🔵Модифікація змісту навчального предмета (інтегрованого курсу) – зміна змісту (шляхом спрощення, виключення, об’єднання тощо) навчання з урахуванням особливих освітніх потреб учнів із зміною загального обсягу навчального навантаження та очікуваних результатів навчання.

📌Програму складають на основі типових освітніх програм закладів освіти.

❗При  розробці Програми важливо:

• проаналізувати, чи відповідають вимоги навчальної програми та методів, що використовують на уроках, актуальним і потенційним можливостям дитини з особливими освітніми потребами;

• об’єктивно оцінити динаміку розвитку дитини, збирають відомості про її успіхи (учнівські роботи, результати спостережень педагогів, контрольні роботи, результати тестів тощо);

• визначити рівень сформованості знань, умінь і навичок учнів з особливими освітніми потребами для забезпечення позитивної мотивації навчання.

📌Детальніше про «Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»👇

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/957-2021-п#Text

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено