Методичне об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу 2024-2025 н.р.
Протокол №2
Засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу від 07 листопада 2023 р.
Присутні: Дрюкова Ю.В., Ісакова Т.Ю., Гузь О.В., Цяпка І.В.
Голова: Корсун К.В.
Секретар: Братешко А.І.
Порядок денний:
1. Сучасні документи у сфері освіти – надійний дороговказ Нової української школи.
2.Наступність у роботі початкової і середньої ланки навчання. Перехід на НУШ у 5-6 класах (з досвіду роботи).
3.Ефективні форми організації дистанційного навчання учнів на уроках дисциплін суспільно-гуманітарного циклу.
4.Використання ІКТ у викладанні суспільно-гуманітарних дисциплін.
5. Підготовка і проведення І етапу предметних олімпіад, участь у конкурсах та інтернет-олімпіадах.
Слухали: 1. Корсун К.В., голову МО ,про нормативні документи, з якими необхідно ознайомитися при ефективній роботі у Новій українській школі. Ухвалили: Вчителям суспільно-гуманітарного циклу дисциплін повторно переглянути і опрацювати нормативні документи НУШ (Концепція НУШ,
Держстандарт базової середньої освіти, Професійний стандарт, Положення про сертифікацію педагогічних працівників, Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад та ін.).
Слухали: 2. Корсун К.В., голову МО, вчителя англійської мови, про наступність у роботі початкової і середньої ланки навчання, перехід на НУШ з досвіду роботи
Ухвалили:
- Дотримуватися у роботі початкової і середньої ланки навчання наступності; відвідувати уроки в 3-4, 5 класах для ознайомлення з можливостями учнів та їх здібностями до опанування предметів суспільно-гуманітарного циклу.
- Здійснювати навчально-виховний процес згідно новим Державним стандартом, дотримуючись інструктивно-методичних рекомендацій.
Слухали: 3. Цяпка І.В., вчителя історії, про ефективні форми організації дистанційного навчання учнів на уроках дисциплін суспільно-гуманітарного циклу НУШ.
Ухвалили. Використовувати ефективні форми організації очного, дистанційного та змішаного навчання учнів на уроках дисциплін суспільно-гуманітарного циклу та на кожному уроці, по можливості використовувати різні засоби і форми ІКТ для заохочення учнів до активного навчання.
Слухали: 4. Ісакову Т.Ю., вчителя української мови та літератури, про використання ІКТ, програмних застосунків у викладанні соціально-гуманітарних дисциплін.
Ухвалили: По можливості використовувати ІКТ та різні програмні застосунки для заохочення учнів до активного навчання.
Слухали: 5. Гузь О.В., вчителя української мови та літератури, про проведення І етапу предметних олімпіад, участь у конкурсах та інтернет-олімпіадах.
Ухвалили: 1. Вчителям-предметникам проводити позакласну роботу з предметів, ширше залучати учнів до участі в різноманітних конкурсах, приділяти більше уваги роботі з обдарованими дітьми, прикласти всі зусилля при підготовці учнів до предметних олімпіад.
2. У своїй діяльності дотримуватись вимог по роботі в умовах воєнного стану.
Керівник МО |
К.В. Корсун |
Секретар |
А.І. Братешко |
Протокол №3
Засідання методичного об’єднання вчителів
суспільно-гуманітарного циклу від 27 березня 2025 р.
Присутні: Дрюкова Ю.В., Корсун К.В., Гузь О.В., Цяпка І.В.
Голова: Ісакова Т.Ю.
Секретар: Братешко А.І.
Порядок денний:
1. Про атестації вчителів суспільно-гуманітарного циклу.
2. Готовність учителя до інноваційної діяльності під час викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу.
3. Метод проєктів на уроках української літератури.
4. Опрацювання листа-роз’яснення щодо фіксації поточного оцінювання, виведення та коригування семестрових і річних оцінок опублікованого МОН України від 17.03.2025 року.
Слухали: 1. Ісакову. Т.Ю. про атестацію вчителів суспільно-гуманітарного циклу.
Ухвалили: Вчителям суспільно-гуманітарного циклу дисциплін, які атестуються переглянути і опрацювати нормативні документи, Положення про атестацію педагогічних працівників; підготуватися до проведення відкритих уроків; взяти участь у вчительських конкурсах.
Слухали 2. Дрюкову Ю.В. про те, що інноваційної компетентності вчителя є передумовою його подальшого професійного розвитку, який передбачає наявність у педагога мотиваційно-ціннісного ставлення до професійної діяльності, володіння ефективними способами й засобами досягнення педагогічних цілей, здатності до творчої рефлексії.
Ухвалили: Упроваджувати інноваційні форми й методи організації методичного супроводу процесу навчання: методичні тренінги, педагогічні студії, практикуми, захист проектів.
Слухали 3. Гузь О.В. про ефективні форму навчання учнів на уроках української мови та дисциплін суспільно-гуманітарного циклу, як метод проєктів. Його переваги у розвитку самостійності, творчості та пошукової активності учнів.
Ухвалили. Використовувати метод проектів, як ефективну форми організації навчання учнів на уроках дисциплін суспільно-гуманітарного циклу.
застосунки для заохочення учнів до активного навчання.
Слухали 4. Цяпку І.В. щодо фіксації поточного оцінювання, виведення та коригування семестрових і річних оцінок опублікованого МОН України від 17.03.2025 року.
Ухвалили. Відповідно до рекомендацій, затверджених наказом МОН від 02.08.2024 № 1093, заклад освіти може скористатися академічною свободою в здійсненні поточного та підсумкового оцінювання. Опрацювання листа-роз’яснення щодо фіксації поточного оцінювання, виведення та коригування семестрових і річних оцінок опублікованого МОН України від 17.03.2025 року.
Керівник МО Т.Ю. Ісакова
Секретар А.І. Братешко