A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Новонадеждинський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області"

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Наказ Міністерства освіти і науки України від 02 серпня 2024 р.№ 1093 "Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання"(5-9 класи НУШ)

Наказ МОН від 13,07.2021 року № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"

Оцінювання результатів навчання учнів 1–4 класів НУШ

Орієнтовні вимоги оцінювання результатів навчальної діяльності учнів початкової школи

Оцінювання результатів навчання учнів 5–9 класів НУШ

Орієнтовні вимоги оцінювання результатів навчальної діяльності учнів 5–9 класів НУШ

Мови і літератури: критерії оцінювання. 5–9 класи НУШ

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з мовно-літературної галузі

Іноземні мови: критерії оцінювання. 5–9 класи НУШ

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з мовно-літературної галузі (іноземні мови)

Математична галузь: критерії оцінювання. 5–9 класи НУШ

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з математичної галузі

Історична і громадянська галузь: критерії оцінювання. 5–9 класи НУШ

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з історичної та громадянської галузі

 

Природнича галузь: критерії оцінювання. 5–9 класи НУШ

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з природничої освітньої галузі

Інформатика: критерії оцінювання. 5–9 класи НУШ

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатичної освітньої галузі

 

Соціальна та здоров’язбережувальна галузь: критерії оцінювання. 5–9 класи НУШ

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі

 

Технології: критерії оцінювання. 5–9 класи НУШ

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з технологічної освітньої галузі

 

Мистецтво: критерії оцінювання. 5–9 класи НУШ

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з мистецької освітньої галузі

 

Фізична культура: критерії оцінювання. 5–9 класи НУШ

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з освітньої галузі «Фізична культура»

 

Українська мова та мови нацменшин: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови та мов національних меншин

Українська та зарубіжна література, літератури національних меншин: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з української та зарубіжної літератури, літератур національних меншин

 

Іноземні мови: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів 8-11 класів з іноземних мов

Історія: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень з історії учнів 8-11 класів 

Біологія: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень з біології учнів 8-11 класів 

 

Географія: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень з географії учнів 8-11 класів 

Фізика: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень з фізики учнів 8-11 класів 

 

Хімія: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень з хімії учнів 8–11 класів 

Основи здоров’я: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень з основ здоров’я учнів 8–11 класів 

 

Математика: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень з математики учнів 8–11 класів 

 

Інформатика: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень з інформатики учнів 8–11 класів 

 

Музичне мистецтво: критерії оцінювання. 8 клас

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень з музичного мистецтва учнів 8 клас

Мистецтво: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень з мистецтва учнів 8–11 класів 

Фізична культура: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури учнів 8–11 класів 

 

Трудове навчання: критерії оцінювання. 8–11 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень з трудового навчання учнів 8–11 класів 

 

Образотворче мистецтво: критерії оцінювання. 6–7 класи

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень з образотворчого мистецтва учнів 6–7 класів 

 

ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)

ключові та предметні компетентності;

наскрізні вміння;

ціннісні ставлення.

ОСНОВНІ ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

     

       

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено